Novell tredje Delen

Jag:Vart?
Vertrenären:Där borta!
Jag:Vad har hänt?
Vetrenären:Hon har stukat benet!
Jag:Förklara!
Vetrenären:Hon har nog trampat helt fel så du får inte rida Rosie på några veckor nu!
Jag:Hur många veckor?
Vetrenären:Kanske en månad
Jag:Så länge!
Vetrenären:Du får stå ut! Led henne JÄTTE försiktigt i en box i Steves stall
Jag:Okej!
Tove:Jag hörde..Stackare!
Steve:Så kära barn du hörde
Jag:Mmmm...
Tove:Ska vi gå?
Jag:Ja det gör vi!
Vi leder in Rosie i en box och tar lite fika och pratar
Jag:Hoppas veckorna går fort nu!
Tove:Aaa precis!
Steve:Vetrenären skulle komma några veckor tidigare!
Jag:Jaaa!!!
Tove:Nice!!!!!
Jag:Verkligen!
Steve:Du kan ju borsta kratsa och mysa med Rosie dom här veckorna extra mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0